microfluo
New Member
🗨️ 223
👍🏻 394
December 2013
|
Dran Original - Couverture / Cover La télévision, by microfluo on Nov 22, 2015 11:26:55 GMT 1, Hi,
i'm looking for the original cover of the books "La télévision" by dran. Just contact me if you're the owner of this piece.
Thanks
Bonjour je recherche l'oeuvre originale de la couverture du livre "La télévision" de l'artiste dran. N'hésitez pas à me contacter si vous possédez cette oeuvre.
Merci
PS : i'm interested in other pieces by dran so don't hesitated to contact me whenever you've something to sale
PS : je suis intéressé pas d'autre pieces et oeuvres originales donc n'hésitez pas à me contacter si vous avez quelque chose à vendre
Hi,
i'm looking for the original cover of the books "La télévision" by dran. Just contact me if you're the owner of this piece.
Thanks
Bonjour je recherche l'oeuvre originale de la couverture du livre "La télévision" de l'artiste dran. N'hésitez pas à me contacter si vous possédez cette oeuvre.
Merci
PS : i'm interested in other pieces by dran so don't hesitated to contact me whenever you've something to sale
PS : je suis intéressé pas d'autre pieces et oeuvres originales donc n'hésitez pas à me contacter si vous avez quelque chose à vendre
|
|
londonboy
Junior Member
🗨️ 1,295
👍🏻 1,181
June 2013
|
Dran Original - Couverture / Cover La télévision, by londonboy on Nov 22, 2015 15:36:31 GMT 1, Bonne chance cousin , Tu en auras besoin dans ta quete
Meanwhile
Bonne chance cousin , Tu en auras besoin dans ta quete Meanwhile
|
|
microfluo
New Member
🗨️ 223
👍🏻 394
December 2013
|
Dran Original - Couverture / Cover La télévision, by microfluo on Nov 29, 2015 18:53:01 GMT 1, Guys, don't forget that i'm also interested with any other nice dran pieces !
Guys, don't forget that i'm also interested with any other nice dran pieces !
|
|